خزان عشق


ミ♥ミ دختـری در باد ミ♥ミ

دل نوشته يه دختر عاشق باد

 

 

چو بغضی کهنه در غربت اسیرم     

چو آهی کز صدای خفته سیرم

من اینجا مانده ام تنها خدایا       

همین روزاس که در غربت بمیرم

ببین اینجا پرنده رو زمینه     

یه عمره خواب ِ پرواز و می بینه

در اینجا پشت ِ هر آهوی معصوم      

ببین گرگی نشسته در کمینه!!

در اینجا باید از خوبان جدا بود    

مث ِ شبنم غریوی بی صدا بود !!

در اینجا زندگی تلخه خدایا     

چقد سخته غریبی آشنا بود !!

در اینجا قلب صاف و صادقی نیست

میان گریه هاشان هق هقی نیست !

در این دنیای تلخ بی مروت

دریغا ای دریغا ، عاشقی نیست




نظرات شما عزیزان:

janmohammad
ساعت14:07---5 خرداد 1391
سلام واقعا عالي است -قالب -طرح -نوشته ها -تصاوير وهمه وهمه خيلي خوشم اومد موفق باشي

مسعود
ساعت15:52---18 ارديبهشت 1391
عشق یعنی خون دل یعنی جفا عشق یعنی درد و دل یعنی صفا عشق یعنی یک شهاب و یک سراب عشق یعنی یک سلام و یک جواب عشق یعنی یک نگاه و یک نیاز عشق یعنی عالمی راز و نیاز
سلام ممنون كه بهم سر زدي خييييييييييلي خوشهال شدم تقديم با عشقي پاك پاك


عرفان
ساعت12:51---14 ارديبهشت 1391
روی آن شیشه تب دار تو را ها کردم، اسم زیبای تو را با نفسم جا کردم، شیشه بدجور دلش ابری وبارانی شد، شیشه را یکشبه تبدیل به دریا کردم، با سر انگشت کشیدم به دلش عکس تو را، عکس زیبای تو را سیر تماشا کردم
آپم تشریف بیار عزیز
تقدیم تو


maliheاگر عشق نبود...
ساعت15:23---10 ارديبهشت 1391
salaam . . .aziizam
webloget kheiily ghashange
bazam beht sar mizanam

age doost dashti be man sar bezan. . . . . .linket mikonam
montazeretam . .bye


لیلا
ساعت22:43---9 ارديبهشت 1391
در سرزمینی که سایه آدمهای کوچک، بزرگ شد

در آن سرزمین آفتاب در حال غروب است!

وب زیبایی داری.

خوشحال میشم به منم سر بزنی.

اگه مایل به تبادل لینک بودی خبرم کن.


پريسا
ساعت17:38---8 ارديبهشت 1391
سلام خيلي قشنگ نوشتي
اپم خوشحال ميشم بهم سر بزني عزيزم


مسعود
ساعت20:03---7 ارديبهشت 1391
با سلام دوباره
از اين كه به من سر زديد ممنونم
واقعا خوشحال شدم منم شما رو لينك كردم
راستي عكسايم درست شد و خيلي قشنگ تر از قبل بازم از اين كه به من سر زدين ممنونم اگر بازم اومديد خشحال ميشم خسته نباشيد


مسعود
ساعت14:50---7 ارديبهشت 1391
سلام دوست عزيز
وبلاگ قشنگي داري فقط بعضي از عكسايي كه گذاشتي باز نميشه البته شايد براي من اينطوره اگر خواستي به وبلاگ منم يه سري بزن اگرم حوصله داشتي منو با اسم (به نام خالق عشق) لينك كن بهم خبر بده تا منم تو رو ليك كنم
مرسي و خسته نباشي


Oldlove
ساعت12:12---6 ارديبهشت 1391
تو رفـتـه اي ؛
و من
عاشقانه هاي بي مخاطبم را...
به حراج گـذاشـته ام"


سلام عزيزم خوبي چه عجب آپ كردي...

با آپ جالبي برگشتي مرسي عالي بود...


Oldlove
ساعت12:10---6 ارديبهشت 1391
تلــختر از خود جدايي هـا
آنجايي است كه بعدها اون دو نفر
هي بايد وانمـود كنند كه چيزي بين شان نبــوده
كه هيچ اتفاقي نيفتاده
كه از هم ديگر هيچ خاطره اي ندارند..


Oldlove
ساعت12:09---6 ارديبهشت 1391
تو اين دنيا آدماي زيادي
با هم رو تختاي 2 نفره ميخوابن
اما قشنگ اينه که
خيليا رو تختا ، دور از هم به ياد هم بيدارن.


فاطمه
ساعت11:39---6 ارديبهشت 1391
_________@@@@@@@@__________@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@_________@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@_______@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@_______@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@
سلام . وبلاگ زیبایی داری . اگه دوست داشتی به وبلاگ من هم سر بزن و نظر بده و توی نظرسنجی هم شرکت کن . موفق باشی .



فرحان
ساعت8:46---6 ارديبهشت 1391
به ياد داشته باش هر وقت دلتنگ شدي به آسمان نگاه كن . كسي هست كه عاشقانه تو را مي نگرد و
منتظر توست . اشكهاي تو را پاك مي كند و دستهايت را صميمانه مي فشارد . تو را دوست دارد فقط به
خاطر خودت . و اگر باور داشته باشي مي بيني ستاره ها هم با تو حرف مي زنند . باور كن كه با او هرگز
تنها نيستي. فقط كافيست عاشقانه به آسمان نگاه كني.


فرحان
ساعت8:44---6 ارديبهشت 1391
سلام به دوست عزیزم.شهادت فاطمه زهرا را به شما و خانواده محترم تسلیت عرض مینمایم.از اینکه این همه به من لطف و محبت دارید بی نهایت سپاسگذارم.از بابت کامنت های بسیار زیباتون هم ممنونم.چندبار خواستم جواب محبت هایتون را کامنت کنم اما وبلاگتون باز نمیشد.نمیدونم با چه اسمی صداتون کنم.لیلا خانم،آبجی لیلا.هرجور که شما راحت هستی بگو تا صداتون کنم.درضمن اگه دوست داشتید میتونید منو با اسم شاپرک شبهای تنهایی لینک کنید.شما هم اگه دوست داشتید بگو با چه اسمی شما را لینک کنم.منتظرتون هستم.

ناشناس
ساعت12:34---5 ارديبهشت 1391
می ترسم از نبودنت...

و از بودنت بیشتر!!!

نداشتن تو ویرانم میكند...

و داشتنت متوقفم!!!

وقتی نیستی كسی را نمی خواهم.

و وقتی هستی" تو را" می خواهم.

رنگهایم بی تو سیاه است ،و در كنارت خاكستری ام

خداحافظی ات به جنونم می كشاند...

و سلامت به پریشانیم!؟!

بی تو دلتنگم و با تو بی قرار....

بی تو خسته ام و با تو در فرار...

در خیال من بمان

از كنار من برو

من خو گرفته ام به نبودنت.......

به منم سر بزن خوشحال میشم


blue boy
ساعت12:29---5 ارديبهشت 1391
salam webe por mohtavayee dari mano blink ba esmeآبی دلانbgoo ba che esmi blinkamet mer30 moafagh bashi

blue boy
ساعت12:29---5 ارديبهشت 1391
salam webe por mohtavayee dari mano blink ba esmeآبی دلانbgoo ba che esmi blinkamet mer30 moafagh bashi

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:,ساعت 12:7 توسط ليلا | |

Design By : MihanSkin